Subscribe

sâmbătă, 29 martie 2008

Sindrom postadolescentin

Nu credeam ca imi voi ierta vreodata fantasmagoriile, cat si sentimentul imposturii, care ma ataca in zilele, cand nu ma pot sustrage privirilor insalubre ale unor personaje reptiliene. Sau perioadele de totala imbecilizare hranite de televizor si calculator, cu siruri de intrebari infantile, nesfarsite, convergente catre urechile mele incomplete si caraghioase. Uneori imi vine rau de atatea enumeratii, pasaje obscure cat si de faptul ca sunt nepermis de sloampat in exprimarea unor idei. Iti spun pentru a nu stiu cata oara sa ai rabdare, sarada mea contine confuzii, ambiguitati, rugozitati ale limbajului si e adresata mai degraba celor satuli de vise si ritualuri inutile, decat celor care isi respecta grupul si sunt mereu motivati. Pentru binele colectiv o sa renunt la atitudinea mea de Seherezada ce traieste intr-un apartament de bloc, si care inainte de a provoca cataclisme metafizice, trebuie sa isi satisfca stapanul bolnav de priapism. Voi incerca sa raspund la o intrebare fundamentala: Cine are nevoie de cine?
Dar mai intai imi permit o mica generalizare grosolana: Barbatii nu stiu cand sa foloseasca pumnul si cand sa foloseasca penisul, iar femeile s-ar culca mai degraba cu un cocalar, decat cu un "depersonalizat" dresat impecabil.
Continui cu putina filosofie de mahala: fiul risipitor isi pastreaza mereu o rezerva de bani pentru a se intoarce candva acasa, cel iluminat de dragoste goneste dupa aceeasi nesarata fericire, iar majoritatea cucereste minoritatea cu voluptoasele senzatii obtinute din traiul simplu, deloc canicular.
Lipseste marele final, lovitura de gratie.

marți, 25 martie 2008

Imparatul clipelor

"Dupa dupa 15 ani de fideleliate, nimic nu mai pare cunoscut, nimic nu iti mai apartine. Hey you, doar atat ai pregatit pentru astazi?"

Acest blog mirific este scris de catre un scenarist de balamuc, care vrea cu orice pret sa murdareasca pajistea divina. Nu ma indoiesc ca voi reusi acest lucru. Cand am inceput sa lovesc butoanele tastaturii mele, vroiam sa vorbesc despre cei care isi considera partenerul de viata ca fiind un receptacul care poate inmagazina o gama variata de jeguri existentiale. Imi si imaginam o arhitectura mult prea ciudata, produsa cu scopul de a steriliza simturiile si de a provoca dezgustul intelectual al cititorului. Acum, desi sunt buimac de somn, inca filozofes de unul singur. Degeaba, nu ma pot gandi decat la grijile mele de om normal, las balta articolul, poate se va termina singur. In definitiv, totul se va termina cu bine, nu?

duminică, 23 martie 2008

O mica excursie

Ca un bun crestin, curbandu-ti mintea iti insusesti atitudinea de alienare si intri cat mai adanc in podeaua de cascaval. Neputinta te tine in acest univers concentrationar, nu poti anula spaimele, nu poti sa le ceri vama monstriilor ce iti incarca sufletul. De cate ori nu te-ai imbujorat, trecand pe langa niste cocote cu carnea puternic condimentata? Le privesti precum nevroticii onanisti, observi lumina alunecand piezis, pe linia admirabila a sanilor. Iti vivisectezi constiinta ta maladiva, cauti un cosmar de nobila suferinta, care sa iti asigure mantuirea de pulsatiile pasiunii, de vointa de rut. Daca in trecut colcaiai de cea mai pura sanatate, acum vaste regiuni ale fiintei tale se afla in totala neoranduiala. Te apuca furia masculuilui, a misoginului singur: te gandesti la toate femeile cazute in eternitatea inutilului si le vezi viermuind intr-un musuroi sufocant. Lumea moderna este un concasoar zgomotos si infernal care sfredeleste timpul, care alunga plictiseala. Tu, reusesti sa mai storci destule clipe, pentru a te gandi la intorsaturile cele mai banale ale existentei; mandru, razi de personajele mistificate de Amerika, de cei care sunt pregatiti pentru o noua doza de minciuna: false istorioare de dragoste si de eroism, pestilentiale adevaruri colective, saltimbanciale prietenii. Limbajul nu mai poate acoperi preaplinul existentei tale, esti nevoit sa treci prin ritualul creari unor noi cuvinte, iar cel mai bun loc pentru a realiza acest lucru, este padurea de magnolii marginita de pajisti virgine si bolnave de atata dragoste. In padurea halucinanta, toate poftele reprimate, toate sperantele inselate se amplifica pana ajung la spasmul suprem, la arcuirea extrema, pana cand tensiunea ta sufleteasca atinge praguri insuportabile. De ce nu stii sa te opresti, de ce vagabondezi pe acest taram asezat intre pamant si paradis? Nu ai vrea sa scapi de frica neimplinirii dragostei, de absurdul atat de asemanator viselor? Eu te invit la terapie, unde, cu rabdare maniacala vei face jocul cuminte al imbratisarii fintei tale launtrice. Daca mereu vei fi intr-un galop nebun, toate conventiile si ereziile inmagazinate in memoria colectiva, se vor evapora din trupul tau ganditor. Calatorii neimaginate ale spiritului te asteapta, papusarul, paralizat de groaza, iti va da drumul.

vineri, 21 martie 2008

New world



















Jeff Jordan:"Those old-time surrealists, the Greeks, are still the most interesting to me, and I have a lot of questions to ask: Would a 100-foot tall radioactive chicken be able to kick Cyclops’ ass? If these creatures really existed in our time, how would they survive? What would their lives be like, and what would our treatment of them tell us about ourselves?"

joi, 20 martie 2008

Poezia mea

Piciorul intra in ciorap iar slapii maro imi acopera mainile.
Pe cap port un turban alcatuit din pantaloni scurti, tricouri, curele.
Ma incalt cu skate shuji mei si ma duc la magazin sa cumpar o sticla mare de suc.
La intrare, doi tigani scuipa seminte in cosul de gunoi.
Vanzatoarea spala pe jos, eu alunec peste ea si intram cu fetele in automatul de cafea.
Tiganii dau atacul la salamuri.
O ajut pe vanzatoare sa se ridice si ii propun sa iesim in oras candva.
Intre timp, tiganii au tulito englezeste.
In pasi de rumba ma intorc spre cosmelia mea.
Nu vreau sa stapanesc lucruri in comun: pantofii mei, cartile mele, casa mea.

miercuri, 19 martie 2008

Traieste!

Prima perioada:

Imi incep ziua cu urmatoarul gand: Sunt indeajuns de sincer astfel incat sa imi pot spune ca inca "nu stiu nimic". Nu vreau sa demontez lumea reala si nici sa alerg dupa naluci. Eu vin in intampinarea realitatii, caut sa gasesc raspunsuri adecvate problemelor pe care le intalnesc, ii incurajez si pe altii sa procedeze la fel. Folosesc orice ocazie pentru a invata si pentru a-mi impartasi experientele. Mintea mea are o capacitate uimitoare de a inventa si de a cenzura, asa ca mi-am creat propia "reteta a succesului", care imi asigura un grad ridicat de control atunci cand ma confrunt cu situatii nepravazute. Imi plac provocarile, sunt foarte hotarat si concentrat asupra realizarii a ceea ce mi-am propus. Am foarte multa incredere in fortele mele, ma avant fara ezitare pe un drum la capatul caruia stiu ca voi obtine succesul dorit.

A doua perioada:

Urata este bariera dintre mintile noastre iar aceasta exista, doar fiindca oameni ori nu se pot cunoaste, ori sunt crescuti cu spaima lumii in care trebuie sa traiasca. Suntem condamnati sa supravietuim in mars, drept jalnice animale de turma, neputincioase in stiinta traiului drept si singuratic. Nu ne dorim societatea si nu vrem sa cunoastem omul. Totusi, nu stim sa traim decat in mijlocul oamenilor, simtim o placere ascunsa atunci cand lovim cu o furie fierbinte in semenii nostrii. Suntem niste tirani si avem nevoie de dusmanie, cruzime, razbunare, violenta. La fel ca in vremurile copilariei, ne place sa ne jucam de-a v-ati ascunselea, imprumutam doar gesturile si imaginea exterioara a unor mari calitati. Cei mai buni la acest joc sunt conducatorii nostrii. Desi sunt niste ticalosi, protejam propia lor stare de bine, deoarece avem nevoie de cat mai multe provocari din partea acestora. Orice stimul neplacut creste in noi pofta de viata.

A treia perioada:

Ochii mei clipesc fara noima iar nebunul scelerat ce sta langa mine in autobuz, imi spune ca in curand vom ajunge la Marele Zid Chinezesc. Vreau sa plec de langa el, dar o forta colosala imi pietrifica corpul. Ma pregatesc pentru 10 minute de imbecilizare, dar nu se intampla nimic. Mai mult, nu vad pe nimeni in jurul meu, cu siguranta sunt foarte obosit. Fara a sti de ce, caut dovezi pentru a ma asigura ca sunt viu, si fiindca nu le gasesc, ma uit disperat dupa un om, la naiba, m-as multumi si cu un nebun. Dar autobuzul este gol si mi se pare ca nici nu opreste in statii. Ma linistesc gandindu-ma ca nu pot fi decat viu si ca mi se pregateste "o iesire din piele". Brusc sunt proiectat in orizontul azuriu si imi privesc viata. O vad invesmantata in cea mai frumoasa rochie a tineretii dar si in cele mai viguroase buruieni. Cobor din ce in ce mai adanc in inima intunericului...

A patra perioada:

- Nu m-ai ascultat cand ti-am spus ca ai nevoie de o calauza, pentru a trece pe lumea cealalta si ai pierdut zile bune fugind de muscatura vidului.
- Ce mai conteaza, de acum inainte totul este redundant.
- Dar trebuie sa fii pregatit pentru visarea eterna! In plus, mai trebuie sa completezi si cateva acte.
- Pana si un vierme intestinal este mai necesar decat tine. Din partea mea, n-ai decat sa dispari. Chiar si fara ajutorul tau, tot ma voi trezi intr-o sordida camaruta a universului.
- Ai noroc ca nu e nimeni in jur care sa iti contabilizeze prostiile. Exista legi stiute doar de mai marii plasmuitori, legi care permit trecutului, prezentului, viitorului sa existe. Si fiindca nu cunosti aceste legi, nu poti spune cu precizie care va fi locul vietuirii tale. Poate ca nu iti va fi repartizat un loc in univers, dupa cum stii acestea sunt limitate iar multe suflete s-au inscris inaintea ta. Nu ti-am spus ca ai pierdut multe zile? Oricum ar fi, trebuie sa colaborezi cu mine.
-Nu poti sa taci o data din gura! De atata amar de vreme, nervii mei sunt solicitati la maxim. Iar acum ai venit pe capul meu cu problema asta. Nu e de ajuns ca moartea mea a fost vulgara si neanuntata? Nu vreau sa aud nimic despre acte, proceduri, dosare, etc. Nu am nevoie de ajutorul tau, voi face singur drumul catre poporul de umbre.
-... conventionale...spovedesc...la marginea unei regiuni mizerabila inghitita de dejectii...putrezii sub soarele dement al...
-...perpetuum mobile misunand prin memoria colectiva o nemuritorilor... impuber rastignit pe altarul prostiei omenesti... palat stralucitor cu gradini secrete si dumbravi de vis
-Fiinta suprema in stradania sa creatoare... inspaimantatoarea distrugere a universului si a fiintei...
-NU.

Calauza este mai imperturbabila decat Cerberul, asteapta rabdatoare ca eroul nostru sa spuna DA.

luni, 17 martie 2008

Romanul cocainei

Dupa o perioada lunga de timp, revin cu un nou articol. Intr-un fel ma incapatanez sa merg inainte, desi stiu ca actul de a scrie nu mai imi provoaca aceasi satisfactie. Pana acum, cred ca am reusit sa construiesc cateva articole bune, dar rezervorul meu se mai si goleste din cand in cand. Exact ceea ce nu vroiam, s-a intamplat mai devreme decat ma asteptam. Imi inchipuiam ca voi fi mult mai creativ dar curios lucru, se pare ca am devenit doar mai neglijent. Salvarea este la indemana: o noapte cu bauturi tari, sa mi se desfunde odata simturile iar apoi cu uimire sa observ ca mancarea sau orice altceva, are un gust neobisnuit de bun. Dupa ce iti impusti creierii, nu mai vrei sa fii nepasator.
Astazi am terminat de citit "Romanul cocainei", am simtit cum zbor dintr-un paradis artificial in altul. Cartea este la fel ca si dependenta creata de cocaina, am consumat in fiecare zi, din ce in ce mai multe capitole, toate contineau sublime bucurii dar si disperarea cea mai neagra. Nu glumesc cand spun ca sunt impresionat pana la lacrimi.

joi, 13 martie 2008

Job Shop

Mi-am gasit o foarte buna sursa de inspiratie pentru workshop meu (despre acesta am vorbit intr-un post anterior, click aici), in data de 17 martie voi participa la cateva traininguri tinute de formatori profesionisti si firme de profil din Timisoara.
Mi se pare foarte interesanta acesta actiune (desfasurata intre 17 - 21 martie), mai multe detalii pe site-ul oficial:

http://www.jobshop.ro/timisoara/

Inscrierile se fac la numarul de telefon 0728/295194 (Sorin).

Eu as vrea sa particip la toate wsh-urile dar nu pot sa fiu in 2 locuri in acelasi timp, asa ca as dori sa imi gasesc o persoana care sa asiste la traininguri, iar la sfarsit acestora sa facem schimb de notite. De asemenea as dori un colaborator part/time care sa ne ajute (pe mine si pe partenerul meu) la wsh. Perosoanele interesate sunt rugate sa ma contacteze.

Mi se pare atractiv programul, mai ales cel din prima zi

09:30-12:30 PLANNING YOU- Invata sa construiesti cariera ta pe termen lung
Ionut Ciurea, IntelliBiz Solutions
10:00-13:00 Workshop de limbaj si comunicare
Sistem PSI
10:00-12:00 Managementul carierei
RD Profil Consult
11:00-13:00 Interviu de angajare. Tips&tricks
Delta HR
12:00-13:30 Get that job! Curs demonstrativ de scriere a unui CV si a scrisorii de intentie.
Babel
12:00-14:00 Business English - Recruitment and job seeking
De Clar
12:00-14:00 Better team work
Proactive Communications
12:00-14:00 Time management
Expert Consulting
14:00-16:00 Presentation skills
Proactive Communications
14:00-18:00 Atitudine de succes
Essential
14:00-16:00 Negociere
Expert Consulting
16:00-18:00 Managementul carierei
A&C Consulting
16:00-17:30 EQUI-Life: echilibru intre cariera si viata personala
Dan Luca
16:00-18:00 Presentation skills
Lead Resurse Umane
16:00-18:00 Comunicare
Expert Consulting
10:00-17:00 Consultanta in cariera
Babel

marți, 11 martie 2008

Domnul portarel

Da, acesta post se va asemana foarte mult cu ceea ce probabil ca ati mai citit pe destule bloguri: va voi spune pe scurt ce am mai facut eu astazi. M-am certat cu portarul de la Universitatea Politehnica din Timisora care, bineinteles este un cretin incurabil. Studentii care au avut nenorocul de a "discuta" cu el sigur stiu despre ce vorbesc. Probabil ca forma capului sau este asemanatoare cu cea a avioanelor invizibile, orice informatie ai vrea sa ii transmiti ricoseaza violent spre existente mai inteligente decat el (va pot spune ca mascota neoficiala a facultatii este un caine urat si somnoros). Un asemenea 'nea caisa' batut in cap, cu greu poti mai gasi chiar si pe meleagurile noastre. De ce s-a luat moaca asta de mine? La ora 18:30, impreuna cu o colega, stateam pe una dintre banciile situate in holul facultatii si discutam despre un proiect de circuite electronice. Fraierul asta de portarel imi spune ca nu am voie sa stau acolo, ca fac mizerie, in fine, se comporta ca si cum el era stapanul facultatii. A vrut sa ne scoata afara, eu m-am rastit la el si pana la urma, vazand ca nu ii merge cu mine s-a lasat de meserie, dar nu a ezitat sa imi spuna : "Esti obraznic, las' ca te tin eu minte". Putin imi pasa de frustariile si obsesiile lui, dar specimenul acesta nu e la prima abatere, a mai reusit de cateva ori sa ma incurce. M-am straduit sa vorbesc frumos cu el, nu vreau neaparat sa il jignesc, dar astazi mi-a ridicat-o la fileu rau de tot. Poate ca am procedat gresit, dar aproape sigur veti intra si voi in contact cu el, deci daca incearca sa vorbeasca cu voi, ignorati-l sau dati-i dreptate si apoi vedeti-va de treaba voastra. In definitiv, e doar un oligofren sau, ca sa folosesc un limbaj politicaly corect (desi in mod evident nu este cazul) : un om cu o dezvlotare incompleta si intarziata a facultatiilor psihice.
P.S.: "Usarul" (si nu este exagerata clasificarea fiindca domnul portar numai sa inchida usi stie) poate fi recunoscut usor, deoarece are o muie de taran care cu greu poate fi confundata.

luni, 10 martie 2008

Mircea Badea. "The legend"



Urmeaza o discutie (lunga, captivanta si pe alocuri repetitiva) purtata cu un bun prieten:

ciobby: Mircea Badea. "The legend"
http://ciobby.blogspot.com/2008/03/mircea-badea-legend.html
mace: s-ar putea sa ai dreptate cand spui ca nu stie sa isi seteze calculatorul, dar s-ar putea la fel de bine sa faca pe nestiutorul: pentru audienta
ciobby: ceea ce vine sa sustina ce ziceam mai demult: face pe prostul pentru ca traim intr-o tara in care prostia te face popular. Si pe el, o tarfa care e gata sa faca orice de dragul audientei, care, in timp, se reflecta in venituri.
mace: oricum, in mod sigur nu e atat de prost si de necioplit pe cat lasa sa se inteleaga videoclipul
ciobby: acesta doar arata cateva din tampeniile pe care le-a facut
mace: si da, toti cei care lucreaza in televiziune se uita la audiente, nimic nou aici
ciobby: dar nu toti fac orice de dragul audientei, e o diferenta intre una si alta, Gheorghe rulz.
mace: l-am vazut batandu-i pe unii in emisiunea sa. Totul a fost regizat, bineinteles
ciobby: Si care e problema ? Ai vazut toata emisiunea ? A facut chestia aia pentru a sublinia cat de bine se pricep respectivii cascadori. Excelenta este recompensata. Cei doi tipi au plecat in state in anii 90 cu buzunarele goale si s-au intors cu vreo 20 de milioane de $.
ciobby: a fost o intreaga emisiune cu astfel de exemple, era o moda pe atunci sa te plangi ca "degeaba esti bun daca nu esti ajutat". Mi se pare extrem de trasa de par afirmatia conform careia gheorghe incearca sa fie popular. Asta ca sa nu folosesc un limbaj mai dur
mace: Da, viata nu este un concurs de popularitate, dar mai mult ma intereseaza ceea ce spune cineva. Si chiar crezi ca Andrei Gheorghe nu a trebuit sa ia cateva suturi in fund pentru a ajunge pe sticla? Iar Badea are rolul lui, se ia de unul si de altul, asta e bine
ciobby: eu nu cred ca e bine ca "se ia de unul si de altul", sa se ia de cei de care trebuie, in modul in care trebuie si din motive intemeiate
mace: hai sa fim seriosi, motive intemeiate?
ciobby: daca isi alege tintele in mod haotic (aka dirijat de seful), atunci nu reprezinta nimic
mace: Nu cred ca primeste comenzi de la el (asa cum fac cei de la Fox News)
ciobby: Si cand am zis eu ca gheorghe nu a luat niciodata un sut in fund ? Eu apreciez la el tocmai faptul ca spune ce are de spus, stiind ca se expune riscului de a primi un sut in fund
mace: Badea nu e bun decat singur, Andrei Gheorghe poate tine in frau o emisiune
ciobby: Badea nu e bun de nimic!
mace: E spontan, si spune multe lucruri adevarate.
ciobby: Data in care e emisiunea ? Si degeaba spune 40 de chestii adevarate, daca, corelate cu o notiune falsa/neverificata/superficiala, duc la o concluzie gresita. Un adevar spus pe jumatate este o minciuna intreaga
mace: restul adevarului trebuie sa il descoperi tu, doar nu crezi ca intr-o emisiune poti sa spui tot ce iti trece prin cap! Recent vorbea despre furturile (cu acte in regula si cu aprobarea sefilor de la primarie si consiliul judetean) a unor locuinte din Timisoara
mace: Cum crezi ca au reusit tiganii (si nu numai ei) sa puna mana pe casele de pa langa parcul rozelor, cd loga, etc?
mace: Si, bineinteles ca badea nu merge mai departe cu investigatiile pentru ca nu are timp, trebuie sa isi faca emisiunea. Acesta este rolul lui.
ciobby: Am vazut faza despre care vorbesti, si e o alta tampenie. In primul rand exista mai multi oameni cu acelasi nume, si eu si tu avem nume de familie destul de comune. Dar asta nu inseamna ca pot sa obtin actele necesare pentru ca sa dovedesc, ca sunt proprietar pe tot ce a luat orice alt Ciobanu Alin Marcel din tara asta.
ciobby: Aia au luat casele alea pentru ca au fost in strainatate la furat, ce e asa de complicat ?
ciobby: Chiar crezi ca a avea in buletin numele unui mare bogatas de prin anii '40 reprezinta o conditie necesara si suficienta pentru ca sa pui mana pe toate proprietatile pe care le avea respectivul om?
ciobby: Badea ala e atat de superficial incat ma deranjeaza si pe mine
mace: Nu a zis ca e o conditie suficienta si nici nu a sugerat asta, dar iti poti schimba numele si poti obtine o casa daca stii cui sa te adresezi si daca cotizezi.
ciobby: auzi, hai sa-ti explic o chestie: presupunand ca e adevarat ca functionarii aia sunt corupti, tu chiar crezi ca toti consilierii locali sunt complet idioti si ca nu ar putea sa mascheze treaba putin mai bine ?
ciobby: asta zicea ca daca un tip (impreuna cu toate rudele care ar fi putut sa le revendice), caruia i-a fost confiscata averea a murit inainte sa apuce sa isi recapete bunurile, apare un altul care isi schimba numele in cel al primului si, pe baza actelor de proprietate pe care le avea primul, sa revendice respectivele imobile
mace: la fel poti spune si despre afacerea wtc, nu totul trebuie cusut cu ata alba
ciobby: dar, daca tot au murit toti cei care ar putea sa comenteze pe tema asta, n-ar fi mai usor si mai curat sa falsifice un contract de vanzare-cumparare ?
ciobby: e stupid sa falsifici gramada de acte, declaratii s.a.m.d. necesare pt o retrocedare cand poti la fel de bine sa falsifici un singur act. Ce face el in respectiva emisiune reprezinta o râgâiala ce nu depaseste nivelul revistelor gen Cancan. Doar domeniul este diferit, nivelul nu.
mace: si nu ar fi mai "suspect" un contract de vanzare cumparare? Tu cum crezi ca se desfasoara toata schema?
ciobby: mah nu stiu, si pentru ca nu stiu nu-mi dau cu parerea in mod clar
ciobby: legat de faza cu tiganii de pe C.D. Loga, nu stiu daca au stat acolo sau nu inainte de comunisti. Dar, daca nu stateau acolo si le-au luat intre timp, mi se pare mult mai plauzibil sa le fi cumparat din banii obtinuti in mod ilicit de prin germania / italia / spania
mace: e plauzibil si asa, dar daca le puteau lua si mai ieftin de ce sa nu fi incercat metoda despre care am vorbit mai sus
ciobby: si inca un lucru, legat de ce-ai spus despre wtc: exista diferente foarte mari intre un caz si altul!
ciobby: Ei au inceput actiuni legale si si-au asumat anumite responsabilitati din acest punct de vedere, nu au facut doar gargara
ciobby: au lansat acuzatii grave si le-au sustinut pe baza unor argumente, nu pe baza unor onomatopee sau discutii cu colegi de studio imaginari. Au cerut anchete federale (si gandeste-te ca traiesc intrun stat politienesc) si au riscat chestii serioase cand au iesit in fata
ciobby: Diferentele nu sunt doar de gen, acolo e america si aici e romania, acolo s-a stricat ceva si aici s-a retrocadat ceva
mace: Iar Mircea Badea traieste in Romania, are audiente destul de mari si influenta.
ciobby: Dar una e sa faci gargara despre niste tigani care nu inteleg multe din notiunile folosite, intr-o emisiune departe de prime-time si cu totul alta e sa il acuzi in scris pe presedintele tarii ca a contribuit la moartea a peste 3000 de oameni
mace: bineinteles este o diferenta de grad, dar cum ai spus si tu, traim in Romania
ciobby: nu de grad, de verticalitate!
mace: Si ce daca l-au acuzat in scris pe bush? Si actiunea asta poate fi privita ca o “supapa”.
ciobby: Nu e vorba de supapa, ei au incercat sa repare greseala (atat cat se mai poate), nu sa obtina audiente. Ei cauta adevarul, nu bani de la x sau y. Diferenta e de fond.
mace: nu-mi spune mie ca fahreheit 9/11 s-a facut din aer, si ca nu s-au facut multi bani de pe urma lui!
ciobby: N-am spus asta, am spus ca ei cauta adevarul, si ca sunt gata sa isi asume responsabilitatea pentru respectivele acuzatii
mace: Ti-am mai zis, Mircea nu are timp sa caute adevarul
ciobby: Ah da, e foarte ocupat! Ii ia foarte mult timp sa isi instaleze java si flash pe laptop
mace: Ma, nu e chiar atat de usor sa faci o emisiune 5 zile pe saptamana
ciobby: Iar daca Badea ar fi facut respectivele acuzatii bazandu-se pe anumite acte oficiale, nu pe doua coloane de prin ziare atunci ar fi fost o chestie total diferita
ciobby: dar hartia suporta orice, inclusiv horcaielile unor ziaristi de rahat, si el le ia drept bune fara sa le verifice
mace: Nu le ia drept bune. Dar astea sunt, nu poti sa le ignori. El asta face, citeste presa.
ciobby: Cum nu le ia drept bune ? atunci pe ce isi bazeaza acuzatiile ? Iar eu reusesc sa ignor o mare parte a presei.
mace: hah, nu sunt chiar acuzatii, e pamflet politic
ciobby: a spune despre Ciuhandru si consilierii locali, ca isi iau partea si se folosesc de puterea lor pentru a face anumite retrocedari gresite, ce insumeaza tranzactii de zeci de milioane de euro, reprezinta o acuzatie! O acuzatie superficiala, pe care eu o numesc ragaiala, dar tot acuzatie este.
mace: da, dar nimeni nu o ia prea in serios. Ai vazut sa se schimbe ceva ca urmare a ceea ce a spus el?
ciobby: pai, e normal sa nu-l bage in seama daca vorbeste aiurea. Si eu pot spune ca tu stai intrun apartament pe care taica-tu l-a furat de la mine, dar asta nu inseamna ca trebuie sa vina politia la tine la usa, sa-l aresteze pe tatal tau si sa va scoata pe restul din casa.
ciobby: deci, ca sa ma repet, e foarte normal sa nu se schimbe nimic. Daca tipul merge si face o chestie legala pe tema asta, inregistreaza o plangere la autoritati bazata pe ceva hartii oficiale, atunci ceva se va misca. Greu, schiop, dar se va schimba.
mace: poate, dar de ce sa faca asta? mai ales ca a avut de a face cu justitia si nu a fost o experienta prea placuta. De ce sa isi piarda timpul cu fleacuri din astea, cand poate sa faca o emisiune, sa isi exprime opiniile si pe deasupra sa castige audiente foarte mari? Chiar daca multe dintre lucrurile pe care le spune ar fi doar "gargara", ele sunt totusi utile unui numar foarte mare de personae.
ciobby: Da, pentru ca “ii pasa”
mace: El e un fel de aspirina a “saracului”. Si ce, ai vrea sa nu aiba un ton afectat? Nu, nu merge asa.
ciobby: Tu chiar crezi ca astea reprezinta argumente serioase pentru tampeniile pe care le spune ala?
ciobby: ziceai de faza cu "s-a schimbat ceva ?", si nu mi-ai raspuns la contra-argument
ciobby: ar fi normal sa apara politia la tine la usa si sa-l aresteze pe tatal tau, doar pentru ca eu am spus ca respectivul apartament l-a furat de la mine ? sa il duca la politie in arest, sa il bage la interogatoriu, sa-l supuna la un test cu poligraful s.a.m.d. ?
mace: simplifici destul de mult lucrurile
ciobby: lucrurile sunt simple, am facut o analogie!
ciobby: fondul este acelasi, dimensiunea redusa considerabil
mace: deci vrei sa spui ca acuzatiile lui ar putea conduce la astfel de manifestari?
ciobby: NU , ce naiba nu pricepi!!! am spus ca e bine ca autoritatile nu il baga in seama, ca e bine ca nu se schimba nimic in urma acuzatiilor pe care le face. E bine ca exista anumite norme pe care trebuie sa le urmeze o acuzatie.
mace: Nu cred ca el vrea sa se schimbe ceva.
ciobby: Si atunci de ce te uiti la emisiunea aia ? Ca sa iti versi frustrarile dobandite cand te gandesti ca unii stau in centru intro casa mare si tu intrun apartament mic de la marginea orasului? Care e scopul respectivei emisiuni ?
mace: nu e chiar atat de mic apartamentul meu :D
mace: uite, esti de acord cu mine ca multi gandesc exact ca si el?
ciobby: Da. Dar asta nu reprezinta un lucru bun, din contra
mace: Sigur, dar asta este situatia. Momentan. La fel e si cu manelele. Oarecum.
ciobby: si ce relevanta are asta ? manelele n-au nicio legatura, cauta alta comparatie ca asta nu merge
mace: Nu vreau sa sugerez ca ma uit la el deoarece nu am altceva mai bun de facut. Dar imi place uneori stilul acela, "dintr-o bucata”.
ciobby: Uita-te la stiri, citeste o carte, inavata pentru facultate, scrie o carte, scrie pe blog. Fa ceva cu un scop
ciobby: principiul inginerului roman: decat sa muncesc degeaba, mai bine stau degeaba
mace: multi nu ti-ar da dreptate, eu nu cred ca ai dreptate. La fel de bine ai putea spune: “pofta vine mancand”. La fel este si cu scrisul (in cazul meu).
ciobby: deci e ok sa tai frunze la caini, deoarece la un moment dat cainii aia se vor pune sa manance iarba?
mace: Vreau sa spun ca uneori este mai important sa incepi “prost” o activitate decat sa nu o incepi deloc
ciobby: faza cu "pofta vine mancand" face referire la o chestie pe care o faci fara chef, dar care are un scop, o motivatie
mace: Sar putin la o alta idee: badea, intr-adevar ar fi trebuit ca dupa 4 ani sa ajunga la un alt nivel
ciobby: Nu sari! Ce ai spus tu, nu are nicio legatura cu principiul pe care eu l-am prezentat. A manca reprezinta o chestie obligatorie, necesara.
mace: ma , cred ca badea a inceput emisiunea fara sa aiba un scop. Nu si-a propus sa ii salveze pe toti, sau macar pe unii.
ciobby: Nu schimba subiectul de fiecare data cand spun o chestie!
mace: Bine, nu mai schimb subiectul, dar nu mai fi atat de sensibil, o sa ajungi ajungi ca si badea: irascibil, opozitionist.
ciobby: Nu cred. Iar badea nu e irascibil. Daca l-ar deranja chestiile alea cu adevarat ar face ceva pentru a le stopa.
mace: exact. ce am zis eu mai sus?
ciobby: ai zis ca e irascibil, si eu am spus ca nu e
mace: mai sus ba!
ciobby: mai sus e altceva, si partea aia ti-a fost combatuta deja, dar ai schimbat subiectul
mace: am zis ca nu vrea sa faca nimic fiindca ii convine situatia.
ciobby: pai si atunci de ce o critica daca ii convine ?
mace: pentru influenta, e ca un drog
ciobby: asta influenteaza taranii si oameni prosti
mace: nu fii atat de sigur
ciobby: un om cu o inteligenta MEDIE nu poate sa bage in seama asemenea idiotenii
mace: ai fi surprins sa vezi ce fel de public se uita la emisiunile sale
ciobby: reprezinti tu un fel de aparat care masoara inteligenta oamenilor care se uita la emisiunea lui ?
mace: nu eu. Dar exista metode.
ciobby: Si, daca are asa de multi oameni in sfera de influenta, atat de multi spectatori, de ce are emisiunea in afara orelor de prime-time ?
mace: pentru ce face el, e numai buna ora 23
mace: la 10 e gadea, si nu poate sa ii ia locul, fiindca nu e mai bun decat el
ciobby: nu prea, ora de maxima audienta e ora 20
ciobby: daca ar merita, ar intra atunci, daca ar fi mai bun decat gadea i-ar lua spectatorii
mace: e destul de dificil de spus care sunt spectatorii unei emisiuni, cati se uita la ambele emisiuni, etc. Dar oricum, are audienta mai mare decat cei de la realitatea cu tot cu editiile lor “speciale”.
ciobby: de unde stii ?
mace: atat cat poti sa stii, au fost publicate statistici in ziare. Poti sa spui ca statisticile alea sunt incorecte, dar asta e o alta discutie
ciobby: nu ma bag in discutia asta
mace: stii, si badea este in produs al societatii, si e mai sincer in porniri decat multi asa numiti deontologi
ciobby: tot o pornire sincera este si o besina dar asta nu inseamna ca trebuie sa o lasi lumii
mace: chiar daca are comicariile lui, el nu face asta, si nici ceva asemanator
ciobby: imi imaginez ca nu ii pute gura, dar nu inseamna ca povestile lui au o urma de relevanta
mace: toata nebunia cu haisam a avut relevanta.Tot ce a spus el in emisiuniile din perioada aceea a fost mult mai relevant decat “tragismele” unor analisti politici. Si acesta este doar un exemplu.
ciobby: nu stiu ce a facut asta in legatura cu haisam
mace: Iar articolul tau e cam slabut, ce importanta are daca badea nu stie sa isi seteze calculaorul, e minora chestia. Bine, ai putea sugera ca a trecut prin scoala ca si elena udrea. Dar tot aiurea e articolul. Iar videoclipul, desi oarecum amuzant, este ineficient. Si sunt sigur ca badea nu da 2 parale pe el, ba chiar l-ar folosi in emisiune fara nici o jena.
mace: ca sa faca misto de cel care l-a creat, si poate ca ar face misto si de ceea ce vorbim noi acuma (asta daca va vedea vreodata discutia noastra)
ciobby: acum vin eu cu argumentul tau, nu vroiam sa fac mare lucru ci doar sa postez filmuletul acela si sa nu il las singur. Sa nu comentezi ca doar pun un filmulet fara sa zic nimic
mace: vezi, asta face si badea, nu poate sa lase o stire fara sa comenteze
ciobby: Nu Nu! hai sa luam argumentele pe rand, ca asa nu merge cu tine.
ciobby: Deci, faptul ca badea nu stie sa isi seteze calculatorul dupa 5 ani de facultate de automatica si calculatoare spune multe despre inteligenta omului respectiv
mace: si eu am spus ca s-ar putea sa fie doar teatru
ciobby: si la asta ti-am raspuns, mai sus, cauta si vezi
mace: da, mai tin minte, nu uit de la mana pana la gura. Uneori, nu iti vine si tie sa injuri compul? Mare lucru, el face pe nebunul.
ciobby: e o diferenta intra una si alta, in primul rand eu nu am facut faculta aia
mace: si lui poate ca nu ia placut la faculta aia si de aceea nu a invatat mare lucru.
ciobby: 2. eu nu dau cu mouse-ul de masa. am ajuns la concluzia ca violenta nu impinge calculatorul in directia cea buna de multa vreme.
mace: da, tare faza, cu mousul optic
ciobby: si in emisiune, nu la el acasa
mace: asa intra el in priza, ca si canteretii care trag una mica inainte de spectacol
ciobby: de-ar intra cu degetele ar fi ok. e iar o diferenta intre una si alta
mace: ma, el face show, da?
ciobby: nu e show, e un spectacol ieftin, pt ca sa ajunga show ii trebuie un anumit nivel pe care nu il are. Si nu conteaza daca i-a placut sau nu facultatea aia.
mace: spune-i cum vrei. deci, tu zici ca trebuia sa aiba un minim de bagaj?
ciobby: daca a reusit sa o termine pe bune, ar fi normal sa inteleaga calculatorul cat de cat
mace: era prea sarac ca sa nu o termine pe bune
ciobby: si pupincuristii merg bine prin faculta, asta asa, ca sa accept ca a invatat cate ceva prin facultate. S-a pregatit pentru viitoarea meserie, chiar daca nu e in IT
mace: Ce mai atatea discutii, momentan ii merge foarte bine, iar acest lucru nu se va schimba curand, oricat de mult s-ar lua cineva de el. Oricum, nu ii prea pasa, merge inainte. Stii, avem noi romanii un talent de a arunca cu noroi in semeni nostrii, parca numai asa ne simtim bine.
ciobby: Da, badea e unul dintre acei romani.
mace: si cel care a facut videoclipul? Nu imi plac chestiile astea “cut and paste”.
ciobby: daca ii spui unui hot ca e hot nu arunci cu noroi in el, faci doar o constatare. daca il faci pe un om hot fara a fi sigur ca e hot, ci doar asa, pentru ca iti place, pentru ca te multumuesti cu chestia asta, pentru ca nu te deranjeaza o astfel de activitate, atunci esti unul dintre acei romani despre care vorbeai.
ciobby: iar videoclipul este “adevarat”. Faptul ca nu a facut o chestie coerenta poate fi scuzata prin faptul ca el chiar nu are timpul necesar.
mace: mie mi se pare ca a avut prea mult timp
ciobby: nu pentru ca e ocupat, ci pentru ca nimeni nu ar fi urmarit respectivul clip daca avea 3 ore, intelegi?
ciobby: nu de lipsa de timp personal duce el lipsa, de lipsa de timp in care altii ii dau atentie
ciobby: el trebuie sa spuna pe scurt ce are de spus pentru ca "i se ia microfonul"
mace: inteleg si nu trebuia sa aiba 3 ore! Dar trebuia sa arate si momentele lui bune, nu doar momentele cand e bufon, asa ar fi fost mai correct. m-am saturat de astfel de videoclipuri, de fight fire with fire
ciobby: pai ala, la fel ca si mine, considera ca nu are momente bune, ca nu are ce cauta pe sticla
ciobby: ca e genul de rahat care pute rau si, pentru ca romania toata miroase aiurea, tipul e o vedeta
mace: iar el spune cat de rau miroase Romania si la oameni le place
ciobby: tocmai ti-am dat anulat, intro discutie lunga, una din partile lui bune. oamenilor le plac si manelele
mace: hai ca e o diferenta!
ciobby: asta nu inseamna ca e un lucru demn / bun de dat pe sticla / ...
mace: dar nici nu poti sa vii tu si sa spui ce e demn de dat pe sticla
ciobby: stai putin, argumentul tau consta in faptul ca oamenilor le place
ciobby: dar asta n-ar nicio relevanta, pentru ca oamenilor le plac tot felul de chestii, inclusiv manelele
mace: cand o sa inveti ca majoritatea oameniilor vor paine si circ? Ce, vrei sa ii salvezi? sa le arati ce trebuie sa asculte?
ciobby: nu, vreau sa nu ma simt singur in partea celor care nu vor doar paine si circ. sau, macar o paine alba si un circ de calitate
mace: atunci nu te simti singur si gata, propune un alt model
ciobby: pai sunt cam singur
mace: nu iti lua rolul de martir, ca si cum lucrurile de calitate ar trebuii in mod constant aparate de oameni ca tine.
ciobby: nu vreau rolul de martir, am nimerit aici si mai vreau si altii sa vina cu mine :D
ciobby: pentru ca ma simt singur in partea celor carora le pasa de lumea in care traiesc. Mie chiar imi pasa de faptul ca tara asta e plina de hoti, si incerc sa fac ceva pentru a schimba chestia asta. Dar flecareala nu face decat sa ne cureta gatul, nu si tara.
mace: Badea este totusi util, le transmite oamenilor putere. Adica uite, daca el, un cetatean oarecare poate sa faca asta, sa spuna asta, atunci si noi putem. Pentru inceput e numai bine.
ciobby: Dar ce face el nu reprezinta un lucru bun, pentru ca nu merge mai departe
ciobby: Si promoveaza o atitudine gen "romania e un taram blestemat in care niciodata nimic nu se va schimba" si asta nu face bine. Asteptam sa pice din cer ce putem face noi.
mace: da, nu imi place nici mie, e total aiurea. Dar nu cred ca el crede cu adevarat in asta fiindca desi spune ca tara e de rahat (mai exact “traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul”), continua cu emisiunea.
ciobby: continua cu emisiunea doar de dragul unui venit, nu pentru a schimba ceva. Am mai zis asta.
mace: Si eu iti spun ca putea sa faca mult mai multi bani ( a si spus intr-o emisiune cum) si totusi nu a facut.
ciobby: asta nu inseamna nimic!
mace: iar atitudinea lui, genereaza un sentiment de revolta printre oameni
ciobby: vezi tu oameni revoltati in jurul tau ?
mace: stii, iti intareste tie convingerea ca tu nu esti ca el , ca tu poti schimba ceva. ma refer la revoltati in stare latenta
ciobby: revolta latenta ? /:) un fel de cerc triunghiular ? sau de patrat cu 5 laturi ?
mace: hai ca stii ce am vrut sa spun. uite, iti pun o intrebare, care este suma unghiurilor unui triunghi? gandeste-te asa, ce ai fi spus daca in locul lui badea era inca un dan diaconescu? e clar ca diaconescu este mult mai jos decat badea, si totusi pe el nu il bagi in seama.
ciobby: el e si mai penibil
mace: lumea se uita la badea fiindca simt, ca, in felul sau naiv de a privi lucrurile, s-ar putea sa aiba totusi foarte multa dreptate. fiindca nu a vrut sa se imbogateasca din televiziune. fiindca isi asuma riscul de a spune lucrurilor " pe nume" chiar daca pe uneori le spune pe un nume gresit.
ciobby: adica numeste criminalii hoti si atunci face un lucru bun ? O tampenie mai mare cu greu puteai genera.
mace: chiar crezi ca le pasa cu adevarat oamenilor care sunt criminalii? sau hotii? sau securistii?
ciobby: da :D
mace: aiurea
ciobby: doar ca si-au pierdut speranta de a schimba ceva, pentru ca, timp de vreo 10 ani ne-am obisnuit sa fim revoltati in mod latent si sa nu facem nimic
mace: dar nici nu poti sa vii cu chesii gen “e timpul pentru o schimbare” pentru ca si asta e un fel de gargara. Sau cel putin asa pare.
ciobby: ai recapatat 250 ron de la US Travel datorita atitudinii mele “pro active” ?
mace: da, dar cum sa spun asta e doar un peste (care recunosc este destul de mare) din ocean
ciobby: si daca nu pescuiesti, cum vrei sa prinzi peste ? :-/
mace: bineintels, ai dreptate
ciobby: stii bancul ala cu politistu' si cu loteria ? cica un politist se ruga la dumnezeu sa il ajute sa castige la loto, ca sa aiba bani sa faca el lumea mai buna. In prima faza nu
l-a bagat dumnezeu in seama, dar politistul insista. Si s-a tot rugat, tot mai des si tot mai insistent pana intro zi cand dumnezeu se hotaraste sa ii indeplineasca dorinta si i se arata astuia. Si ii spune ca duminica va castiga la loto. Asta bucuros, asteapta. Duminica dimineata i se arata dumnezeu inca o data si il intreaba daca nu are de gand sa mearga sa inregistreze un bilet
ciobby: cam asa faci tu
mace: stai putin
ciobby: urmaresti scopul final, dar pasii intermediari sunt ignorati
ciobby: si tot speri sa se schimbe ceva, dar nu faci nimic in directia asta
mace: da, poate ca trebuie sa fiu mai incisiv, dar tot mi se par destul de stupide motivatiile celor care vor sa faca lumea mai buna iar cand ii intrebi de ce, nu stiu ce sa iti raspunda. Nu ma refer la tine, tu cred ca esti destul de solid in conceptii, dar am vazut destui oameni care se folosesc de problemele sociale doar pentru a-si exersa vointa.
mace: PS: nu sunt nihilist ci doar sceptic si creativ
ciobby: "dar am vazut destui oameni care se folosesc de problemele sociale doar pentru a-si exersa vointa" - care e legatura cu subiectul ?
ciobby: eu nu am vazut "destui" care intra in categorie cu mine. dupa cum ti-am spus, ma simt destul de singur din acest punct de vedere
mace: inscrie-te intr-o organizatie, participa la actiuni, etc. Eu continui sa fac aceste lucruri.
ciobby: degeaba te inscrii intro organizatie care nu face nimic. sau nah, care face nimicuri.
mace: si atunci cine alearga dupa colaci imensi si ignora pasii internediari? iti sugerez sa nu mai cauti tot felul de organizatii care isi propun sa schimbe lumea si sa intri in una care e mai apropiata de tine. Sa iei exemplu meu :D. Iar aceste organizatii nu sunt pistol cu apa, chiar au influenta.
ciobby: mah nush, pana acum si nu prea am fost multumit de nimic.
ciobby: nu spun ca merg direct la titna, stau “sa mai cresc”, sa-mi gasesc un drum, un set de valori pentru care sa lupt si sa invat cum sa lupt petru ele.
mace: la 21 de ani mai faci asta? :))
ciobby: daca ne intalnim saptamanal ca sa vorbim despre hartie creponata si jocuri ce ne ajuta sa ne cunoastem intre noi, nu obtinem mare lucru.
ciobby: am 20 de ani, si chestia asta poti sa o faci periodic pana la la 80 de ani. daca ii prinzi si daca nu o sa porti 'ochelari de cal'
mace: las ca nu e chiar asa, de exemplu, iswint-ul de anul acesta va avea peste 300 de participanti si un buget de vreo 800 de milioane. bine, cifrele astea nu spun neaparat ceva, dar este cat se poaate de serioasa treaba.
ciobby: da, suna bine
mace: nimeni nu are timp de jocuri, si mai ales studentii
mace: e un inceput, stii si tu cum se pune problema
ciobby: cei implicati vor invata multe despre cum sa organizezi un grup mare
ciobby: dar, daca nu se face ceva cat de cat serios nu doar prin dimensiuni, ci si prin idei dezbatute, atunci diferenta va fi ca la party-uri va fi o aglomeratie mai mare
mace: corect. ce vreau sa spun: mai intai trebuie sa fii in mijlocul evenimentelor si apoi mai vezi ce faci. Cand cineva te intreaba daca poti sa faci ceva, tu spui da, si apoi te apuci de treaba
ciobby: dar trebuie sa fii si atent sa nu te limitezi doar la prezenta
ciobby: am citit o faza, este un razboi intre bloggerii vechi si cei noi, asa ca s-au pus sa explice destul de bine unele chestii
ciobby: si intrunul din acele posturi era ceva de gen "cine esti tu ? ce vrei de la mine ? de ce ti-as acorda eu vreo urma de atentie ? ce te face demn de a-mi da mie lectii pe aceasta tema ?"
mace: irelevante intrebari. Cei mai multi oameni nu au timp sa isi puna asemenea intrebari. primul sosit, primul servit so gata. La cat de mult praf de iarmaroc este pe aici, asa se pune problema.
ciobby: primul venit primul servit face referire la 'receiver', eu ziceam ca nu captezi interesul receptorilor
mace: exact, dar mai importanti sunt cei care servesc. chiar si tanti care vinde plescavite in studenti!
ciobby: deci nu va fi bataie pe chestia asta, si nu vei apuca sa aplici principiul primul venit, primul servit
mace: Sau, uite alta: cine nu este impotriva noastra este cu noi!
ciobby: oai frate, mergi mah si invata, ca esti foarte incoerent
mace: nu mai sunt chiar foarte atent la ce spui tu, ma bate una la cap cu vrajelile ei. Dar fa sit u un effort si incearca sa urmaresti mai multe piste.
ciobby: nu stiu ce mai faci tu, dar in discutia cu mine esti foarte incoerent, si ratezi ideea cam des, mergi sa dormi
mace: iar tu, mergi pe la unele organizatii, nu pleca dupa primul obstacol si incerca sa vezi cum sta treaba.
mace: cum am spus si in ultimul meu articol:" keep playing the game harder"
mace: tha tha
ciobby: salut

duminică, 9 martie 2008

Fotografia zilei












Dumnezeu s-a hotarat sa faca putina curatenie oferindu-i naturii puteri nelimitate.
Doamna apasa pe butonul escape aruncandu-va in haul fara de sfarsit.
Mainele noastre sunt legate, iar politica firmei va cere sa parasiti demn aceasta lume.
Si totusi, despre ce firma vorbim aici, cine suntem noi?
Inca de la creearea pamantului (aproximativ 6000 de ani in urma), cu mandrie ne putem numi administratorii acestui parc zoologic suprapopulat.
Suntem organizati intr-o societate de capitaluri, in care asociaţii răspund pentru pierderile societăţii, doar în limita acţiunilor deţinute. Altfel spus, biserica noastra (suntem mai mult decat o societate pe actiuni) nu poate pierde mai mult decât a investit.

sâmbătă, 8 martie 2008

ISWINT

Sunt unul dintre organizatorii festivalului Iswint si trebuie sa rezolv o mica problema: nu prea imi place cum suna descrierea workshopului pe care il voi tine impreuna cu inca o persoana. Folosind cuvintele unui vechi prieten pot spune ca "ii lipseste acel ceva". Vreau neaparat sa stiu daca a-ti participa la un wsh despre care aflati urmatoarele:

Career transition... a must!

In a world that is rapidly changing it is all-important to perceive reality or describe a current situation as it is in reality and not as it should have been. This is not an easy task as it assumes the elimination of some "filters", which cloud the things you don't want to see. So, the hardest thing we would have to do is acknowledge the failures and accept the need to constantly develop new skills. To get the best of not just new opportunities, but also good ones is a need which imposes itself in a life that demands to be understood and not just lived. It is not always about the pressure build up by the dynamic structure of the current society but also about the ideals that are visible in the youth expectations. In our postmodern society, students want to know, aspire to understand and want to experience as many good jobs as they can until discovering the one that excites them, the one that they can put their passion, commitment and responsibility in. In our workshop, both ways meet: the first one is "cold", objective, belongs to career planning, creating your own image and the other one is "hot", in full agreement with the hope of young people in the existence of true life values.


Acesta este cartea de vizita a atelierului de lucru, astept sa vad cati studentii straini se vor inscrie.

joi, 6 martie 2008

Some people keep playing the game harder

Adolf Hitler: "She should be a natural size with a pretty woman's appearance with white skin, blonde hair, blue eyes, 1.76 meters (5 feet, nine inches) high, with large lips and breasts. The purpose and goal of the dolls is to relieve our soldiers. They have to fight and not to mingle with 'foreign' women."

60 years later Abyss Creations designed a PVC skeleton with steel joints and silicone flesh, which is arguably the state-of-the-art for life-like human body simulation:




















The twisted wonderland is here:



Pygmalion, the Cypriot sculptor after seeing the daughters of Propoetus prostituting themselves, had swore that he will never be interested in women, but his statue is so realistic that he falls in love with it:




















Dogs are not exculded, protect your leg from a hump attack by getting Scruffy a Hotdoll:















Am cautat pe internet sa vad ce vor de fapt romanii si descoperit ca nu sunt interesati (sau poate ca nu au bani) de papusi sexuale sau distractii de acest gen:

1) Vreau sa cunosc o femeie care sa ma atraga si sa o atrag, sa fac sex cu ea dar sa implic si o parte masculina in acelasi timp. Partea masculine o sa o aleg eu sau ea, deci nu va oferiti degeaba, eu caut parteneara numai de gen feminin

2) Singura si libera vreau pe cineva sa ma satisfaca, fie barbat sau femeie.Am locul meu de refugiu, unde ne putem juca (am foarte multe jucari).

3) Cuplu casatorit, cu ea bi curioasa, cauta doar fete singure sau cupluri tinere (max 35 ani) casatorite, pentru a petrece impreuna clipe fierbinti si de ce nu, pentru a lega prietenii frumoase. Fetele singure pot opta intre implicarea sau nu a sotului meu. Barbatii singuri, badaranii, labagiii si incultii sa se abtina, ca nu vor primi nici un raspuns. In rest pupici pt cei cu capul pe umeri si succes la gasit colaci.

4) Mica si rea, scorpie! Deci....militez pentru promovarea frustarilor cit si si a celor care le dezvolta in special pe baza filozofiilor,made in CHINA.

5) Transsexuala misto cauti tipi dotati pentru sex, imi plac pusti.

6) Cuplu cauta fete si cupluri casatorite pentru swing. Daca renunta cineva la un loc pentru ultima plecare in cosmos,va rog sa ne anuntati.

7) As vrea sa fiu prietenata ta, iubita ta,amanta ta. Exclus:swingeri, distribuitori de cosmetice, pliante, mostre care se dau patroni, cei care lucreaza in guvern si de fapt sunt agenti de paza, cei care au bani numai pentru o apa si 2 pahare, inginerii cu buget de austeritate, patronii cu masini de inghetata, pufuleti...etc. Te regasesti? Atunci ignora-ma!Exclus sex virtual sau cu vibratoare, papusi, inele, etc. Nu ma dezbrac pe net si nu ma culc cu tine la prima intalnire, asta asa ca sa nu pierdem timpul amandoi. PS: femeile sunt precum parcarile:locurile foarte bune sunt mereu ocupate,locurile bune sunt libere din cand in cand si locurile mereu libere sunt pentru handicapati!! PPS: nu cumpar detergenti, afaceri sigure, asigurari, cosmetice, rulmenti, nu angajez personal, nu fac sponsorizari, nu fac donatii, nu vreau caini, pisici si alte lighioane.Doar un barbat dragut si educat, se poate???

8) Vreau un barbat bun si finut in pat, care sa-si permita luxul de a ma pastra doar pentru el! Mi-ar place sa fiu violata din cand in cand.

9) Dificila, nonconformista, imi plce sa fiu sexi fara a fi vulgara. Te astept sa imi sugi popoul.

miercuri, 5 martie 2008

Steve Vai - For the love of god



Ascultandu-l pe Steve Vai simt ca am consumat mescalina. Aceasta este extrasa din peyote - un cactus care creşte mai ales în Mexic şi care, cu sute de ani în urmă, era consumat de către azteci, fiind considerat plantă sacră.

marți, 4 martie 2008

Sinteza zilei

Da, astazi in mod sigur mi-am luat portia zilnica de realitate!
Am inceput ziua cu Mircea Badea si emisiunea sa, In gura presei.
Dupa amiaza m-am uitat la 3 filme foarte tari: The Hunting Party, Cidade de Deus, Babel.
Spre seara am trecut la seriale: Califronication si Big Love.
Acum este ora 2:16, frunzaresc un manual oarecare de filozofie si citesc o carte ce imi opune mai multa rezistenta, decat o fata care vrea cu orice pret sa isi pastreze "onoarea". Am folosit ghilimelele deoarece orice tipesa care se respecta, intotdeuna foloseste plastelina pentru a-si confectiona o centura de castitate. Ce bine ma simt atunci cand sunt mai sincer in porniri!

Cateva precizari:

1) Imi spune si mie cineva unde as fi putut auzi urmatoarele cuvinte: "The city where you can fuck with the sun" ?
2) De asemenea, sunt intr-o perioada in care devorez filme, seriale, emisiuni, deci astept orice recomandare din partea voastra.
3) Si nu, nu incerc sa comunic cu voi cititorii, deoarece ma enerveaza acel fel bagacios de a fi, adoptat de din ce in ce mai multe persoane. Bine, asta nu va impiedica deloc sa imi vizitati blogul si sa postati comentarii spirituale.
4) Aalexandra, iti multumesc pentru sprijin, tu nu esti deloc bagacioasa :))

luni, 3 martie 2008

Oameni care intra in concasor

De mult timp vroiam sa vad un film bun din perioada interbelica iar astazi m-am uitat la Metropolis (click aici pentru download).
Metropolis este numele unui oras al viitorului in care muncitorii traiesc mult sub suprafata pamantului iar la suprafata, stapanii lor se bucura de privilegiul de a nu munci. Acestia din urma, ii cer unui cercetator nebun sa creeze omul viitorului, adica omul robot.
Mesajul filmului are un pronuntat caracter social: "Mediatorul dintre minte si maini trebuie sa fie inima".
Pe timpul "capitalismului salbatic", au existat momente cand oamenii au vrut sa distruga masinile si sa rastoarne ordinea existenta. Istoria a aratat ca nu aceasta este calea ce trebuie urmata, deoarece nu exista revolutii ci doar schimbari de conducatori.
Probabil ca acest film a fost creat pentru a combate comunismul, care se infiltra din ce in ce mai adanc intr-o Germanie ravasita de primul razboi mondial.

sâmbătă, 1 martie 2008

Becoming Buddha -- on the Web




Sunt foarte departe de a intelege budismul (si nici nu cred ca o sa reusesc vreodata acest lucru)
dar am ramas impresionat de flexibilitatea acestei religii. Daca ma gandesc mai bine, nu cred ca budismul este neaparat o religie ci mai degraba o cale nepractica (in sensul ca nu o sa gasesti formule rapide de mantuire a sufletului: spovedanii online; repetarea pana la exasperare a unor rugaciuni; post alb, negru sau de orice alta culoare; participarea la spectacolele atent regizate de catre biserica; etc) folosita pentru a putea primi in Daseinul tau, cat mai mult din diversitatea acestei lumi. Altfel spus: sa oferi cat mai multe fragmente din personalitatea ta, cat mai multor persoane, si in acelasi timp sa pastrezi darurile primite de la cei cu care ai intrat in contact. Pana acum, cred ca nu am spus nimic nou.

Dar, inainte de a incepe studierea budismului (sigur, mai exista varianta pescuirii din zbor a unor informatii) cred ca trebuie sa ne reamintim unele principii, iar cel mai important este sa nu privesti prea mult "infinitul" deoarece vei constata, ca si acesta priveste cu nesat inapoi spre tine.

Iar cand se intampla acest lucru, este atat de usor sa crezi in absurdul acestei lumi si sa te detasezi de realitate. Suntem insetati de realitate, dar trebuie sa recunosc ca nu stiu prea multe lucruri despre ea, in schimb pot da o definitie scolareasca si relativ convingatoare, spunand ca o lume cu un continut mare de irealitate, este o spatiu in care nu mai poti fii sigur de nimic, in care iti dispare curajul de a-ti sustine convingerile si in care nu mai exista cuvantul eu. Si fiindca tot vorbeam de budism, in mintea mea de european, se infiripa ideea ca aceasta "religie" vrea sa creeze o lume interconectata pana la nivelul in care iti poti pierde individualitatea. Si da, stiu, sa vorbesti despre lipsa de individualitate si de autenticitate in traire a omului contemporan, este un act lipsit de autenticitate si oarecum plictisitor. Sa te gandesti la cipul care iti va fi introdus sub piele, nu mai este atractiv din punct de vedere intelectual, iar in curand, acesta "operatie" va fi la fel de comuna ca si plombarea unei masele.

Este interesant cum unii oameni simt ca traiesc momentul istoric prezent, fara sa stie ca li se serveste pe o tava frumos ornamentata (de exemplu televizorul) doar o intamplatoare configuratie a datelor trecutului. Iar gloatele gusta din plin aceste mici artificii pseudointelectuale.

Si fiindca printr-o manevra deloc abila, mi-am luat poate prea in serios rolul de aparator al tuturor oamenilor de valoare (ca si cum ei ar avea neaparata nevoie de ajutorul meu), iar fata de ceilalti (ma refer la oamenii mediocrii) imi manifest dispretul, cred ca ar fi un lucru de bun simt din partea mea sa nu mai dau cu flit dupa insecte, si sa imi expun intr-o maniera mai inchegata modul meu de a percepe realitatea sau irealitatea acestei lumi:

1) Ca oricare alta, si moneda mea are doar 2 fete: pe una dintre ele este scris "realitate" iar pe cealalta "irealitate". Sa presupunem ca un cititor fidel invarte moneda pe suprafata unei mese, iar eu trebuie sa ghicesc pe ce parte va cadea ea. Teoretic am sanse de 50% sa castig. In schimb, atunci cand scriu despre anumite concepte, sansele mele cresc semnificativ, deoarece intr-o propozitie oarecare pot afirma: "Adevarul nu este ceva ce exista ci dimpotriva ceva care trebuie creat" iar mai apoi: "Adevarul nu poate fi interpretat dupa bunul plac al fiecaruia". Acelasi cititor ar putea spune ca nu pot fi ambele propozitii adevarate. Replica mea: singurul lucru pe care tu ca scriitor trebuie sa il faci, este sa te asiguri ca intre cele 2 afirmatii exista un numar suficient de randuri. Asta inseamna libertate artistica. Apropo, toti politicieni sunt niste artisti.


2)
Pentru a arata traseul pe care il parcurge orice noua idee (sau orice idee care e perceputa ca find noua) am sa il citez pe William James : "Orice doctrina noua, incepe prin a fi atacata ca absurda; apoi se admite ca este adevarata, dar de un adevar prea evident si fara nici un interes; si se termina prin a fi recunoscuta atat de importanta, incat adversarii ei pretind a fi descoperit-o ei insisi".

3)
Natura este teribil de indiferenta fata de Bine si de Rau. Acest lucru imi convine foarte mult, deoarece imi pot permite din ce in ce mai multe libertati.

4)
A pretui valoarea unui om dupa foloasele pe care le poate aduce societatii, este o mare tampenie. Exact in acest moment, in creierii mei, un "adult" vrea neaparat sa se faca auzit: "Baiete, o si mai mare tampenie este ca te-ai putut gandi la acest lucru, chiar crezi ca mai exista vreo societate? Esti naiv, hai, la munca cu tine!"
"Stii ce, ma enerveaza oamenii ca tine, care inca mai cred ca munca, inteleasa in sens burghez, te ajuta sa devii un om mai bun."

5) Nu simt ca as avea dubla sau multipla personalitate si sunt sigur ca pana si cel mai transparent om poate fi asemuit cu o mancare rafinata. Chiar si aceasta nu este un tot unitar, ci un univers de o diversitate extraordinara. Orice bucatar mi-ar da dreptate.

6)
Acelasi nesuferit de "adult": "Uita-te la tineretul de astazi, nu au nici un pic de respect!" Traducere: "Tineretul de astazi ar trebuii sa fie asa cum trebuie el sa fie, adica asa cum credem noi ca ar trebuii sa fie". Replica mea: "Domnule, mie imi face o deosebita placere sa spun NU."

7)
Ma exaspereaza utilizararea excesiva a argumentelor cat si cautarea furibunda a ratiunii, ca si cum opusul acesteia (adica pasiunea) nu ar fi decat o stare aproape animalica, primejdioasa si tipic femeiasca. Si ca sa vedeti cat de duplicitar pot fi, va rog sa cititi ceea ce am scris acum cateva saptamani (apasati cu incredere aici).

8)
Da, sunt ipocrit si mi se par deosebit de plictisitori oamenii simpli, transparenti, modesti, care nu au nici un fel de spasm interior, care cred ca viata trebuie "luata ca atare", care plesnesc de automultumire.

9)
Nu vreau sa fiu "civilizat" si nici sa ma adaptez cotidianului. Pentru a reusi acest lucru trebuie ca delasarea sa ia locul activitatiilor obisnuite, sa simt din plin gustul clipei prezente si sa ma demachiez de substantele ciudate care acopera zone vaste ale trupului meu.

10) Un profesor il intreaba pe un elev cat face 10 :2, iar acesta ii raspunde foarte sigur: 4! Il mai intreaba inca o data, primeste acelasi raspuns. A treia oara il ameninta. Raspunsul elevului este neschimbat, ba mai mult, acesta esta parca mai convins. La sfarsitul orei, profesorul merge in cancelarie si ii roaga pe colegi sa ii spuna cat face 10:2!