Subscribe

marți, 11 martie 2008

Domnul portarel

Da, acesta post se va asemana foarte mult cu ceea ce probabil ca ati mai citit pe destule bloguri: va voi spune pe scurt ce am mai facut eu astazi. M-am certat cu portarul de la Universitatea Politehnica din Timisora care, bineinteles este un cretin incurabil. Studentii care au avut nenorocul de a "discuta" cu el sigur stiu despre ce vorbesc. Probabil ca forma capului sau este asemanatoare cu cea a avioanelor invizibile, orice informatie ai vrea sa ii transmiti ricoseaza violent spre existente mai inteligente decat el (va pot spune ca mascota neoficiala a facultatii este un caine urat si somnoros). Un asemenea 'nea caisa' batut in cap, cu greu poti mai gasi chiar si pe meleagurile noastre. De ce s-a luat moaca asta de mine? La ora 18:30, impreuna cu o colega, stateam pe una dintre banciile situate in holul facultatii si discutam despre un proiect de circuite electronice. Fraierul asta de portarel imi spune ca nu am voie sa stau acolo, ca fac mizerie, in fine, se comporta ca si cum el era stapanul facultatii. A vrut sa ne scoata afara, eu m-am rastit la el si pana la urma, vazand ca nu ii merge cu mine s-a lasat de meserie, dar nu a ezitat sa imi spuna : "Esti obraznic, las' ca te tin eu minte". Putin imi pasa de frustariile si obsesiile lui, dar specimenul acesta nu e la prima abatere, a mai reusit de cateva ori sa ma incurce. M-am straduit sa vorbesc frumos cu el, nu vreau neaparat sa il jignesc, dar astazi mi-a ridicat-o la fileu rau de tot. Poate ca am procedat gresit, dar aproape sigur veti intra si voi in contact cu el, deci daca incearca sa vorbeasca cu voi, ignorati-l sau dati-i dreptate si apoi vedeti-va de treaba voastra. In definitiv, e doar un oligofren sau, ca sa folosesc un limbaj politicaly corect (desi in mod evident nu este cazul) : un om cu o dezvlotare incompleta si intarziata a facultatiilor psihice.
P.S.: "Usarul" (si nu este exagerata clasificarea fiindca domnul portar numai sa inchida usi stie) poate fi recunoscut usor, deoarece are o muie de taran care cu greu poate fi confundata.

Niciun comentariu: