Subscribe

vineri, 28 decembrie 2007

Absurd

La o sedinta de spiritism se anunta o data un duh nou si cu el avu loc urmatoarea discutie:
Duhul: Iertare!
Mediumul: Cine esti tu?
D: Iertare!
M: Ce vrei?
D: Sa plec.
M: Dar abia ai venit.
D: E o eroare.
M: Nu, nu-i nici o eroare.Ai venit si ramai.
D: Tocmai mi s-a facut rau.
M: Foarte rau?
D: Foarte.
M: Fizic?
D: Fizic?
M: Nu se cade sa-mi raspunzi la intrebari prin intrebari. Avem mijloace sa te pedepsim, asa ca mai bine raspunde, caci dupa aceea iti vom da drumul repede.
D: Repede?
M:Repede.
D: Peste un minut?
M: Nu te purta atat de jalnic. Iti vom da drumul cand....

Va invit sa continuati aceast dialog.

4 comentarii:

Alexandra Cota spunea...

...o sa aflam tot ce vrem sa stim de la tine.
D: Ce vreti sa stiti de la mine? Mi-e din ce in ce mai rau...
M: Stai asa...nu te impacienta...Spune-mi...Cine esti si ce vrei?
D: Gingis Han...si vorbesc fluent limba romana. Poate biscuiti...

mace spunea...

si merdenele vreau sa mananc acuma, trebuie sa ma trezesc.
M:Daca esti Gingis Han de unde ai auzit tu de asemnea mancaruri? Si cat timp ai dormit?
D: Hai mai lasati-ma cu prostiile voastre, nu v-am spus ca vreau plec si sa ma uit la televizor?
M: Nu.
D: Duceti-va dracului atunci.

Alexandra Cota spunea...

M: Si de televizor cum ai auzit?
D: Mai, fraierilor :)) I may have been dead...but not uninformed.
M: Da, da....orice duh trebuie sa se respecte. Si spune-mi...daca-ti dam biscuiti si te lasam sa te uiti o ora la televizor...apoi povestesti cu noi? Ca si noi vrem anumite lucruri de la tine...
D: Bine...fie...

mace spunea...

M:Domnule Duh
D:Doar Duh, fara domnule
M:Deci, domnule duh, aceasta este telecomanda, va rog sa va alegeti un post de televiziune
D:Sunteti niste idioti, nu vedeti ca sunt duh si trec prin obiecte?
M:Dar mai inainte ai cerut merdenele!
D: Plus biscuiti,si ce-i cu asta?