Subscribe

duminică, 6 aprilie 2008

Incercari

N-am mai scris de o saptamana deoarece socrii mi-au fost potrivnici, permitandu-mi sa castig pe propiul teren dar sa pierd in deplasare: cativa oameni au vrut sa imi spele creierii cu peria de buda, dar eu nu i-am lasat. Ma concentrez asupra unei incertitudini din viata mea: nu stiu daca sunt in stadiul de larva (un cocon plin cu idei de tip "mucus"), sau daca am ajuns la maxima dezvoltare (metamorfozare intr-o creatura mai inteleapta)! Inca fixez obiectele din camera mea, asteptand sa pice inspiratia malaiata, de plictiseala am inceput sa inventez cuvinte si sa le caut cu ajutorul lui google:
sulijik - 2 rezultate, mufilar - 4 rezultate, birbub - 3 rezultate, ufiyana-1 rezultat, zoypot-4 rezultate. Stand pe sulijik, omul cu aspect mufilar, asculta la zoypot un birbub, cantat de o frumoasa ufiyana.
Cred ca o sa studiez cu maxima seriozitate: http://www.wikihow.com/Invent-a-Language, sau poate ca o sa imi creez un stat, ma mai gandesc.

Niciun comentariu: