Subscribe

joi, 6 martie 2008

Some people keep playing the game harder

Adolf Hitler: "She should be a natural size with a pretty woman's appearance with white skin, blonde hair, blue eyes, 1.76 meters (5 feet, nine inches) high, with large lips and breasts. The purpose and goal of the dolls is to relieve our soldiers. They have to fight and not to mingle with 'foreign' women."

60 years later Abyss Creations designed a PVC skeleton with steel joints and silicone flesh, which is arguably the state-of-the-art for life-like human body simulation:




















The twisted wonderland is here:



Pygmalion, the Cypriot sculptor after seeing the daughters of Propoetus prostituting themselves, had swore that he will never be interested in women, but his statue is so realistic that he falls in love with it:




















Dogs are not exculded, protect your leg from a hump attack by getting Scruffy a Hotdoll:















Am cautat pe internet sa vad ce vor de fapt romanii si descoperit ca nu sunt interesati (sau poate ca nu au bani) de papusi sexuale sau distractii de acest gen:

1) Vreau sa cunosc o femeie care sa ma atraga si sa o atrag, sa fac sex cu ea dar sa implic si o parte masculina in acelasi timp. Partea masculine o sa o aleg eu sau ea, deci nu va oferiti degeaba, eu caut parteneara numai de gen feminin

2) Singura si libera vreau pe cineva sa ma satisfaca, fie barbat sau femeie.Am locul meu de refugiu, unde ne putem juca (am foarte multe jucari).

3) Cuplu casatorit, cu ea bi curioasa, cauta doar fete singure sau cupluri tinere (max 35 ani) casatorite, pentru a petrece impreuna clipe fierbinti si de ce nu, pentru a lega prietenii frumoase. Fetele singure pot opta intre implicarea sau nu a sotului meu. Barbatii singuri, badaranii, labagiii si incultii sa se abtina, ca nu vor primi nici un raspuns. In rest pupici pt cei cu capul pe umeri si succes la gasit colaci.

4) Mica si rea, scorpie! Deci....militez pentru promovarea frustarilor cit si si a celor care le dezvolta in special pe baza filozofiilor,made in CHINA.

5) Transsexuala misto cauti tipi dotati pentru sex, imi plac pusti.

6) Cuplu cauta fete si cupluri casatorite pentru swing. Daca renunta cineva la un loc pentru ultima plecare in cosmos,va rog sa ne anuntati.

7) As vrea sa fiu prietenata ta, iubita ta,amanta ta. Exclus:swingeri, distribuitori de cosmetice, pliante, mostre care se dau patroni, cei care lucreaza in guvern si de fapt sunt agenti de paza, cei care au bani numai pentru o apa si 2 pahare, inginerii cu buget de austeritate, patronii cu masini de inghetata, pufuleti...etc. Te regasesti? Atunci ignora-ma!Exclus sex virtual sau cu vibratoare, papusi, inele, etc. Nu ma dezbrac pe net si nu ma culc cu tine la prima intalnire, asta asa ca sa nu pierdem timpul amandoi. PS: femeile sunt precum parcarile:locurile foarte bune sunt mereu ocupate,locurile bune sunt libere din cand in cand si locurile mereu libere sunt pentru handicapati!! PPS: nu cumpar detergenti, afaceri sigure, asigurari, cosmetice, rulmenti, nu angajez personal, nu fac sponsorizari, nu fac donatii, nu vreau caini, pisici si alte lighioane.Doar un barbat dragut si educat, se poate???

8) Vreau un barbat bun si finut in pat, care sa-si permita luxul de a ma pastra doar pentru el! Mi-ar place sa fiu violata din cand in cand.

9) Dificila, nonconformista, imi plce sa fiu sexi fara a fi vulgara. Te astept sa imi sugi popoul.

Un comentariu:

Alexandra Cota spunea...

harder, better, faster, stronger ;)