Subscribe

sâmbătă, 8 martie 2008

ISWINT

Sunt unul dintre organizatorii festivalului Iswint si trebuie sa rezolv o mica problema: nu prea imi place cum suna descrierea workshopului pe care il voi tine impreuna cu inca o persoana. Folosind cuvintele unui vechi prieten pot spune ca "ii lipseste acel ceva". Vreau neaparat sa stiu daca a-ti participa la un wsh despre care aflati urmatoarele:

Career transition... a must!

In a world that is rapidly changing it is all-important to perceive reality or describe a current situation as it is in reality and not as it should have been. This is not an easy task as it assumes the elimination of some "filters", which cloud the things you don't want to see. So, the hardest thing we would have to do is acknowledge the failures and accept the need to constantly develop new skills. To get the best of not just new opportunities, but also good ones is a need which imposes itself in a life that demands to be understood and not just lived. It is not always about the pressure build up by the dynamic structure of the current society but also about the ideals that are visible in the youth expectations. In our postmodern society, students want to know, aspire to understand and want to experience as many good jobs as they can until discovering the one that excites them, the one that they can put their passion, commitment and responsibility in. In our workshop, both ways meet: the first one is "cold", objective, belongs to career planning, creating your own image and the other one is "hot", in full agreement with the hope of young people in the existence of true life values.


Acesta este cartea de vizita a atelierului de lucru, astept sa vad cati studentii straini se vor inscrie.

Un comentariu:

Alexandra Cota spunea...

pot sa incep frumos si sincer sa spun ca...nu inteleg mare lucru din prima parte a "invitatiei"...apoi vine partea cat de cat concreta...ca voi oferiti un workshop...si apoi incheierea oarecum ambigua cu antiteza "cold" - "hot". Am intrat sa vad totusi despre ce e vorba in ISWinT si am ajuns la partea cu workshops...am citit chiar toate propunerile...si nu ca subiectul workshopului n-ar fi interesant...ca dupa ce am priceput despre ce e vorba mi-am dat seama ca ar fi foarte util. Nu cred sa fie limba de vina...consider ca engleza mea e la un nivel destul de ridicat...la celelalte, cu exceptia "show must go on" ...unde a trebuit sa trec de primul paragraf...dar am inteles si acolo despre ce e vorba si e foarte frumos prezentat :D
Sa ma fac inteleasa...le-am citit pe celelalte sa vad daca toate sunt in acelasi stil...neguros...si foarte rece, pentru ca eu asta am simtit...sau totusi...se poate schimba ceva la descrierea ta.
Sugerez:
1) Paragrafe...2 sau 3, nu mai multe...daca tii la introducerea despre "the world nowadays" si e o metoda buna de a incepe...(nu in stilul "This workshop is about" cum am vazut in alte exemple, care intr-adevar e prea simplist, DAR ideea nu e sa impresionezi prin sofisticare, ci sa faci un anunt atragator, si clar. Tu si colegul, nu tu :p)pune-o in primul paragraf...si la al doilea deja intra "in pita", cum s-ar spune. Incearca sa nu mai enumeri asa de mult ca m-am pierdut in and/or/but :-< propozitiile lungi sunt specifice limbii romane.
2) Implica mai mult viitorii participanti. Stii ca este metoda clasica de advertising...prin intrebari retorice...Are you young and assertive? Trying to fit in this great pizza doe they call work force? etc Nu zic sa faci asa, am dat doar un exemplu. Fa-i sa inteleaga ca pe ei ii vrei :D lor sa le comunici...nu sa le arati ce stii tu (zic tot tu ca e mai usor :p)
Ca sa fac o evaluare corecta iti spun si ce mi-a placut. Titlul e bun...si e foarte sugestiv...asta m-a cam tinut pe drumul cel bun in timp ce citeam prima parte a prezentarii. Limbajul foarte bun, foarte frumos...cum m-am obisnuit :D o sa fie foarte frumos ;))
P.S. Parerea mea...spune-le ca primesc ciocolata daca vin :p eu as veni :D