Subscribe

Powered By

Free XML Skins for Blogger

Powered by Blogger

marți, 12 februarie 2008

Ce tampenii am mai gasit pe blogurile din Romania

Acum cateva zile am intrat pe cel mai accesat blog din Romania in momentul de fata (conform site-ului traffic.ro) si am citit un articol care m-a infuriat. Nu o sa il reproduc aici pentru ca imi provoaca repulsie dar va invit sa il cititi (click aici) iar apoi sa va uitati si la rapunsul meu.

mace
February 7th, 2008 at 6:16 pm
Ai scris articolul de asa natura incat, se pare ca de abia astepti sa fii contrazis. Ar fi prea mult daca ai spune, de fapt ce te deranjeaza la ei? Sau ti se pare ca deomocratia iti dreptul de a-i injura pe altii cand ai tu chef? De fapt nu ai nici un argument impotriva a ceea ce au spus cei doi oameni dar crezi ca ii poti discredita afirmanndu-ti parerile tale estetice.
Esti un fin cunoscator a ceea ce este normal sau nu intr-o societate civilizata, mi-am dat seama de acest lucru citind cateva dintre frumoasele tale cuvinte: ”de ce morţii lor nu işi vad de viaţa lor”. Poate ca ai scris articolul acesta doar pentru a agita putin spiritele si pentru a atrage cat mai multi vizitatori pe blogul tau. In orice caz, astept un raspuns de la tine, iar daca nu il primesc sau daca imi stergi acest comentariu, o sa te simti si tu discriminat. Chiar vroiam sa scriu un articol despre felul cum se scrie pe blogurile din Romania. O zi buna.

mafi^hotz February 8th, 2008 at 2:21 am
Mai citeste de vreo 7 ori articolul … Pote’ka, pote’ka pricepi si tu ….

Niciun comentariu: