Subscribe

Powered By

Free XML Skins for Blogger

Powered by Blogger

duminică, 17 februarie 2008

Picnic cu porumbeii din Timisoara


Am observat ca din ce in ce mai multi oameni si-au facut un hobby din a da de mancare porumbeilor intr-un fel cat se poate de neortodox. Aduc tot ceea ce este necesar (grau, orzoaica, porumb, orez, mei, etc.) pentru a face un porumbel sa creasca viguros si la fel ca politicienilor le place sa faca bai de multime, experimentand o placere sadica (sau poate indiferenta unei statui) in timp ce sunt "controlati" in cele mai intime locuri de catre aceste stupide pasari.
Pentru acesti oameni, linia dintre o pasiune oarecare si boala psihica se estompoeaza, dar este adevarat si faptul ca orice societate civilizata trebuie sa aiba excentricii ei. Ramanand in planul bizareriilor, pe timpul comunismului a trait o familie care s-a saturat sa tot stea la cozi pentru a-si procura doza zilnica de carne. Impinsi de foame, cum s-au gandit ei sa rezolve problema? Si-au amintit ca, in podul casei (situata in centrul Timisorii) exista tot timpul o provizie constanta de tineri porumbei, din care poti sa faci o supa minunata. Pana la revolutie, acesta familie a trait mai bine decat majoritatea oamenilor din frumosul nostru oras.
Fostei mele prietene nu prea ii placeau porumbeii, cred ca mi-a transmis si mie acesta fobie, in fine, sper ca la noapte sa nu am un cosmar a la Pasarile de Alfred Hitchcock.

Niciun comentariu: