Subscribe

Powered By

Free XML Skins for Blogger

Powered by Blogger

vineri, 8 februarie 2008

Ganduri din noapte

Astzi sunt foarte nervos pentru ca am facut o serie de alegeri neinspirate. In primul rand, am reusit sa pierd multe ore agatandu-ma de tot felul de lucruri neinteresante. Desi am examen peste 4 zile, nu pot sa intru in contact cu ceea ce trebuie sa invat:circuite electrice fundamentale. Inca mai iritant este gandul ca de ceva timp nu am resusit sa scriu mai nimic. Ce fac acuma mi se pare o mare copilarie, vorbind despre cum mi-am aruncat o zi din viata mea la gunoi. Pe de alta parte, mi-am propus sa scriu cat mai mult si cat mai bine, indiferent ce subiecte abordez. Iar ziua inca nu este pierduta, ce conteaza ca este ora 2 noaptea? Cu atat mai bine, ma simt mai relaxat.
Orice om care se respecta, ar trebuii din cand in cand sa-si canalizeze tot dispretul de care poate da dovada, impotriva propiei persoane. Facand acest exercitiu, vei fi mult mai sceptic cand cineva te va lauda, deoarece vei stii foarte bine ca elogiile nu sunt deloc niste cuvinte sincere, ci doar un mijloc folosit de persoana care le spune pentru a-si afirma superioritatea, aceasta mai avand si neobrazarea de a pretinde ca se pricepe foarte bine la ceea ce lauda.
Acest mic joc, iti poate da si un sentiment de totala inutilitate, asemanator cu senzatia oferita de un roman SF bun; vei vedea ca universului nu ii pasa daca mergi sau nu duminica la biserica, daca ai fost parasit de prietena ta sau daca ai reusit sa creezi o opera de arta. Poti fii intr-adevar liber, iar cand folosesc acest cuvant pentru care multi oameni si-au dat viata, nu ma refer la libertatea unui leu care cutreiera nestingherit savanele. Si nici nu o sa vorbesc despre cat de constient trebuie sa fii pentru a savura din plin libertatea, fiindca deja am senzatia ca divaghez.
In fine, ultimul lucru pe care il vei invata si poate cel mai important, va fi sa razi cu pofta de propia persoana.
Vad ca am trecut foarte usor de la persoana 1 la persoana a 2-a, dar nu o sa modific nimic. De asemenea par destul de sfatos. Asa si sunt. Deci, supuneti-va ideilor mele, ca daca nu, o sa inventez o metoda de a va palmui prin intermediul internetului!

Niciun comentariu: