Subscribe

miercuri, 11 iunie 2008

Cuvinte simple

Mesaj de la mama mea:

Alex, vezi ca ai un mail de la Alcatel!
l-am deschis eu
(Imi trebuie si mie numele la Dude cu care ai corespondat)
Ai pantaloni negri curati, tricou alb/bej, pijama
Vitamine iei!
1 buc/zi VITAMAX (Nu 2 pe zi!)
2 buc/zi lecitina
2 buc/zi encepharol
SI NO ALCHOOL!!! cu ele

Astazi am petrecut cateva ore incantatoare pe iarba uda din parcul Botanic. In firobuzul 11, o doamna coapta i-a reprosat unui tanar lipsa celor 7 ani de acasa cat si faptul ca i-a atins fundul. La rectorat, am vorbit cu o secretara atat de acrita, incat daca i-as fi spus ca vreau sa ii dau limbi, mi-ar fi dat o foaie si un pix pentru a scrie o cerere. De fapt, eu vroiam sa pot plati o restanta din primul an de facultate. Marti imi voi primi Raspunsul. Am mai fost in ex-barul Grizly din Unirii, la subsol o mana de fetiscane frumos ordonate pe canapea, clatitele consumate au fost mult prea dulci, buda a ramas neschimbata. Sper ca persoana cu care vreau sa vorbesc va vorbi cu mine. Maine plec din orasel, dar de fapt sunt tot aici.

Mesaj de la mama mea scris in timp ce dormeam:

Alex, Sa-ti iei cu tine un piaptan!
si bineinteles sa te piepteni
Sa ai unghiile taiate!!!
Ai niste bani ptr. drum!
Sedere placuta
Mai vorbim la telefon
mother
Ti-am gasit si o geanta mai mica, daca vrei, sa o iei ptr. drum.

Niciun comentariu: