Subscribe

miercuri, 18 iunie 2008

K

Extras din Kama Sutra. Despre barbatii vrednici de lauda

"Afla, o Vizire (binecuvanarea lui Allah fie asupra ta), ca barbatii si femeile sunt de soiurti diferite; sunt unii care se dovedesc vrednici de lauda, pe cand altii nu-si merita decat sfadiri.
Atunci cand un barbat destoinic se afla impreuna cu o femeie, ii creste madularul, devine puternic, viguros si tare; se revarsa si, dupa incordarea pricinuita de imprastierea samantei, se intareste grabnic din nou.
Un astfel de barbat farmeca femeile, iar ele il pretuiesc, caci iubesc barbatul numai dupa madularul sau. Membrul trebuie sa ii fie frumos crescut; pieptul sa-i fie usor, iar fesele puternice; trebuie sa se reverse tarziu, dar sa se intareasca repede; madularul trebuie sa ii ajunga pana in strafundul vaginului, in care trebuie sa se potriveasca de minune.
Barbatul astfel inzestrat va fi pastrat in suflet cu drag."

In mod sigur nu sunt vrednic de lauda, si cred ca stiu si de ce. Am impresia ca in trecutul meu am abuzat de sex, iar o discutie dintre taicamiu si un prieten mi-a confirmat oarecum acest lucru. Sigur, ce parinte nu isi lauda excesiv copilul? Se facea ca intr-o zi tatal meu discuta cu un prieten bun. Fiecare a iesit cu ceva la inaintare, prietenul premarea calitatiile intelectuale ale fiului sau iar dragul meu Vali cu o voce calda i-a raspuns: "Mace al meu fute!". Punct ochit, punct lovit, ce mai poti sa spui la o astfel de replica? Dar realitatea era si inca este diferita. Mi-ar fi placut sa cred ca vechea gaura din patul meu era un semn al virilitati. De fapt, aveam prea multa energie, saream ca bezmeticul, si imi proiectam mania spre o tinta convenabila - mama mea. Noroc ca a existat alta femeie care m-a mai domesticit putin. Revenind, mediocritatea mea in domeniu m-a impins inspre formularea unor diverse speculatii care s-au materializat in cateva articole fals potente. Unul dintre ele a fost recomandat aseara unor tipi nestiuturi, un alt personaj mi-a spus ca sunt un papagal sinistru care practica masturbarea intelectuala si poate si pe cea fizica. Depasind "tragismul" acestei povesti, mut firul epic spre o alta intamplare din trecut. Intr-o zi eram acasa la Paula iar pe cand aceasta era la baie, fosta mea prietena imi facea o felatie. Suntem surprinsi, tipa isi pune mainile pe fata si rade. Ma duc la baie sa ma spal, Paula intra si ea. Cauta ceva pe acolo, poate un deodorant. Intentionat nu imi maschez goliciunea, chicotim, merem inapoi in camera unde ex girlfriend vroia sa o sarute pe Paula. Cred ca pana urma a reusit asta, oricum, atunci mi se parea interesant drumul unor parti ce fac parte din mine. Lumea este interconectata. Intr-un fel imi permit sa vorbesc despre aceste lucruri (fara rautate, sau ca sa ma razbun) deoarece imi provoaca o stare de bine. Desigur, ele sunt si adevarate. Un alt motiv ar fi ca, in ultimele zile mi-am dat seama ca nu sunt o fiinta prea sociala, ca prea rapid am intrat si iesit din diverse cercuri. Si nu mai pot reintra, deoarece ele nu mai exista. Cand eram in clasa a 9-a, Ciobby si Marius mi-au sustras din calculator jurnalul personal. Tin minte ca eram foarte rusinat, deci trebuie sa fi fost ceva interesant pe acolo, chiar mi-ar placea sa primesc acele fisiere. Executarea oameni buni! Scriitorii consacrati, spun despre cei tineri ca sunt exhibitionisti, ca prea repede isi golesc rezervorul profitand de cele mai controversate intamplari din viata lor. Au dreptate, doar ca unii chiar reusesc sa il reumple suficient de repede. Felul aerisit in care scriu este invers proportional cu vastele mele trairi prezente, cu discutiile purtate cu doamna pe care o numesc in fel si chip. Astazi, in apartamentul foarte sic aranjat din care scriu, am vazut un om ce desi emana un bland aer de mister mi-a provocat o iritare surprinzatoare. In timp ce citeam Kafka pe WC si asteptam persoana, m-am emotionat destul de tare. Foarte interesant lucru, dar am reusit sa ma montez si sa joc bine micul scenariu planuit. Nevoia de intamplari neprevazute. In apropierea tipului, prietena mea si-a pierdut putin capul si mi-a dat o veche moneda de 20 forinti pentru a cumpara Coca Cola. I-am spus ca e prostuta si ca vreau sa imi fac un corp ca al spartanilor din 300. Acum 10 minute am facut 50 de flotari, ego-ul meu s-a umflat.

2 comentarii:

Anonim spunea...

daca asa vb un virgin inseamna ca barbatii au emancipat. Ti-ai astupat gaura din pat?
Cu cata energie ai o sa rupi cateva fete, G bless them!

mace spunea...

10x. da. voi vedea.