Subscribe

miercuri, 18 iunie 2008

Costinesti 2006

Fraza de incepator, multe prepozitii: mi-e scarba de cat de murdara e tastatura de pe care scriu si ma enerveaza faptul ca nu stiu daca eu sunt tipul in rosu mai aprins din poza de mai jos.


Imi recunosc oarecum slapii, parul, persoanele din poza dar nu ma recunosc pe mine. Confund noptiile de la Costinesti, imi amintesc vag cum intr-una din ele am intrat beat in mare apoi fara sa ma sterg prea mult m-am asezat pe patura si am adormit. Dimineata am fost trezit de un cuplu binevoitor. Aveam banii, celularul, actele in blugi dar nu mi s-a furat nimic.
Inainte sa intru in apa i-am dat hainele tipei din dreapta mea, am ramas doar in chiloti. Am inotat pana dupa geamandura, ma simteam foarte viril atunci, depasirea limitelor - chestii de adolescent.

3 comentarii:

Anonim spunea...

chestii de viata, maica :))

mace spunea...

Sigur. Pozele cu mine cand mi le trimiti?

Anonim spunea...

i have no such thing :))