Subscribe

marți, 17 iunie 2008

Coincidente

Pe cand stateam astazi tolanit pe caldele banci de pietre din Piata Unirii, printr-o coincidenta exemplara, se preling prin fata mea o tipa cu un pestisor tatuat pe o burta parca prea mare si una din fostele mele prietene. Le-am fixat cu o privire incisiva si le-am spus: "Da, eu sunt. Mace". Doamna ecs, cu siguranta a dorit sa ma evite (dar nu a putut sa faca asta deoarece prietena sa a venit spre mine) asa ca si-a tras pe fata o masca de profund dezgust. In secunda urmatoare m-am gandit: "Dupa 2 ani inca ii este greata atunci cand ma vede? Ce dracu i-am facut?" In paranteza fie spus, stiu foarte bine cat a patimit. Fetele erau fals grabite, prin cateva intrebari de catch up au aflat de la mine ca ma simt ca acasa in paiata, ca la faculta totul este fucked up si ca domneste o atmosfera ciudata in aer. De fapt, de cand sunt in conjunctie cu doamna trixie tind sa inlocuiesc ciudat cu alt cuvant: CAP TI VANT. Ma atrage idea ca ele sa afle ce am scris in postul anterior dar in acelasi timp, s-ar putea sa fi muscat dintr-un fruct otravit asa ca imi mai pastrez putin sentimentele intr-o oarecare clandestinitate. Pe ecran, am vazut cum antrenorii Austriei si Germaniei s-au carat in tribuna, Angela Merkel a incercat sa mai domoleasca inflacararea masculilor iar la trei pasi de mine doi cunoscuti (un tip ce si-a taiat parul impreuna cu o tipa cuminte/poate pudica/incaltata cu pantofi naspa) mancau junk food. Urmatoarea locatie, Q&Q, am baut 2 pahare de Alexandrion, m-am intalnit cu ceva colegi de faculta si ne-am mosit ca prostalaii. Pe drumul spre casa mi-am scuipat guma si am mancat o cireasa amara, am observat cat de faina e combinatia blugi largi-skateshujes si m-am gandit la cat de controlat sunt.

Niciun comentariu: