Subscribe

miercuri, 4 iunie 2008

Sa aratam educatoarei palmele unsuroase

Cu atitudinea mea de sinsuoida beteaga am iesit la pascut in zonele "albilor" din Timisoara. La gong, imbracat intr-un tricou galben, mi-am trecut mainile pe spatele voluptuos al unui tricou violet. Zarzavaturiile fiind aruncate, culoriile complementare s-au mentinut pe toata durata zilei. Un par violent rosu a primit intre 10 si 30 de pastile cu proprietati obscure. Pentru a le intelege trebuie sa inghiti. Pretul, un mizilic, cam cat au platit unii colegi de-ai mei pentru a trece examenul de microeconomie. Caprioara a aflat astazi cum trebuie sa isi configureze supraexcitarea pentru a obtine ceva beneficii. O oglinda, o greutate de 5 kilograme, un calculator, degete. Fara ritual. In trecut imi era rusine de cat de putini bani cheltuiam. Dar, asa cum sinusoida trece si prin sudul unei axe orizontale, cashul meu trece in buzunarele hraparete ale barmanilor. Pisiciile din unirii sunt in calduri iar oamenii vor sa intre si ei calduri, asa ca le fac poze. Animalica apropiere dintre animale imi arata ca nu trebuie sa imi conturez supraexcitarea, mai bine le-as imita doar. 2 viziuni (din greseala intercalate) care se bat par in par. In alta ordine de idei, am invatat cum sa folosesc un limbaj incifrat, inainte eram parca prea verde. Nu mai este nevoie sa leg propozitiile, de acum incolo voi folosi tehnica reintoarcerii. Sunt perplex de cata incredere in mine are cea muscata de tantari. O goanga si-a trecut corpul infect peste o rosie uitata in bucatarie. A fost frumos astazi in oras.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Mai bine le stergem, palmele, de colegul din fata. Maini curate, tricou murdar. Fata curata.

mace spunea...

Nu stiu daca ma lasa educatoarea sa fac asta.