Subscribe

marți, 10 iunie 2008

Meci Romania - Franta

Canva in a doua repriza a meciului, incarcat electric de atmosfera din miezul gloatei urangutanizate, ma gandeam la sfarsituri si inceputuri. Mi s-a spus ca oricand suna bine, mai bine decat niciodata. Din pacate oricand inseamna de prea multe ori niciodata. Acest niciodata vibreaza atat de absurd incat ar merita sa fie eliminat din dictionar, din existenta. Dar fiindca este luat des in brate, provocand spasme sufeltesti, imi vine sa ii dau bobarnaci pana o sa il apuce durerea de dinti. Grupurile imi provoaca sentimente mixte, femeile la fel.

7 comentarii:

Anonim spunea...

ok..da nu vad legatura cu meciu de aseara..:P..am crezut k faci si uh o analiza a meciului..sau ceva de genu..:D

Anonim spunea...

Surprinzator, nu este vorba despre meci, ci de femei. Putini barbati fac o astfel de lagatura... interesant. Majoritatea ar crede ca un titlu gen Romania-Franta inseamna fotbal, placut impresionata.

mace spunea...

Nu prea am ce spune despre Romania, au fost mediocrii, dar au reusit sa scoata un rezultat bun.
anonim - asa este :D

Anonim spunea...

ha ha ha ce teapa cu meciul

Anonim spunea...

anonimul anterior de la 15:53 mi-a furat anonimitatea :D am devenit ...eu*

mace spunea...

Fantastic domnule 16:08!

Anonim spunea...

Daca nu s-a inteles,sunt domnul de la ora 12:25.Mai precis o domnita:P. Dar sa lasam comentariile de acest gen pentru alta tema, nu se potriveste cu ,,meciul", domnii vor fotbal!