Subscribe

vineri, 13 iunie 2008

Zaiafet

Mutter mi-a spus sa nu beau fiindca cica iau niste pastile de memorie, dar aseara, la marele chef tinut alternativ in doua locatii din Jimbolia, s-a intamplat exceptia purificatoare, aparitia dualismul creatie - inhibitie dat de alcool. Eu si buburuza de masina a persoanei cu carnea frageda, eram intr-o miscare greu de inteles, intr-un moment din noapte l-am dus pe ministar winner Andrei, la o locatie cu iz de in mijlocul campului. Asa a parut atunci, dar cu siguranta erau vaginuri poate necunoscute, dar care trebuiau irigate. La primul zaiafet, am vorbit cu un domn ce imi aducea al dracului de mult aminte de prietenul meu din copilarie Buta, mai exact de cum dintii acestuia sugeau din umarul, mana si spatele meu. Vocea domnului era pioasa, aproape cuceritoare. As putea profita literar de ambele persoane, dar in marinimia mea de lord agasant, ii pasez celor care vor sa se joace cu ei. Eu mi-am spalat cu piatra ponce talpile pline de bucatele din asfalt(am alergat descult pentru o mai ridicata toleranta la durere). Imi canalizez eforturile spre intelegerea principiulul agatarii, alipirii, alaturarii. O femeie se incolaceste in jurul piciorului, un nebun marcheaza si pleaca, o tipa aproape perfecta, dar care mereu trebuie sa ia namila de ciocan pentru a ciobi mai mult cubul, dupa cum o invata domnul Nichita Stanescu. Conjunctia femeie - nebun nu este o constructie artificiala, ei exista intr-un mod cat se poate de pamantesc. Doua forte de aceeasi intensitate, as spune chiar potrivite unul pentru celalalt. O veche vorba spunea ca nu poti sa ii dai lui Dumnezeu ceea ce nu este al lui. Dar aceste vorbe sunt ale batraneilor ce vor sa ii vada pe tineri alipiti pentru ca mai tarziu, sa ii vada despartiti. In jocurile aproprierilor se ajunge greu la stup, deoarece bolnava doamna realitate ia prea des ciocanul si te loveste in moalele capului.

Niciun comentariu: