Subscribe

duminică, 8 iunie 2008

Teatru

Astazi am fost la Boala familiei M,



si am atins ursuletul de plus care facea parte din recuzita. As fi vrut ca Giani sa sarute iubita sa captiva in televizorul alb-negru. Sa urmaresc de foarte aproape miscariile saltimbanciale ce se desfasurau in jurul unei cade de 150 litri. Mai multa boala, mai mult incest, mai multi copii omorati, asta mai vroiam de la piesa. Nu doar sugestie ci si realitate bruta. Am vazut cum actrita roscata si-a sters buzele la sfarsitul spectacolului. Ma intereseaza mai mult omul decat actorul. Chiar vorbeam cu trix despre asta, undeva intre sfarsitul showului si momentul cand ne-am postat intr-o curte interioara din miezul orasului. Am baut vin, ea a vrut sa asptupe cateva gauri de lumina, dar nu a mai apucat deoarece niste mosi ne-au cerut deloc politicos sa plecam naibi din teritoriul lor. Seara a continuat, frumustete, dezvaluri, speculatii, somnolenta si ameteala.

3 comentarii:

silvia pretty cat spunea...

A night at the mansion era spuma. Stay (tea)trv ! :P

Anonim spunea...

mereu se termina cu somnolenta...

mace spunea...

De data asta ordinea este complet aleatoare.